Víc volnosti v řízení svojí firmy prostřednictvím CRM v mobilu
Výjimkou nejsou ani vývojáři softwarů a systémů, na které byly kladeny vysoké nároky, aby svým zákazníkům nabídli alternativní řešení. Budoucnost je jednoduše v mobilitě a flexibilitě. Dobrou zprávou ale je, že si zákazník aktuálně může vybírat z lepších možností, které mu dopřejí větší volnost v řízení své firmy.
Základem je mít důležitá data vždy po ruce a je jedno, jestli je právě na pracovní cestě, v kanceláři nebo na pláži. Takovým systémem, který pomůže podnikateli budovat lepší vztahy se zákazníky prakticky kdekoliv a kdykoliv, je CRM systém v mobilním telefonu.
V předcházejících článcích jsme podrobně vysvětlili, co přesně má CRM systém na starost. Velkým plusem takových systémů je, že se dají využívat i v mobilních telefonech nebo tabletech, což velmi usnadňuje práci obchodnímu týmu, který tráví mnoho času v terénu. Mnoho firem z tohoto důvodů přechází ze zastaralých CRM systémů na ty, které jsou podporovány SMART zařízeními.
Přístup k důležitým datům odkudkoliv a kdykoliv
Princip mobilního CRM systému je v dostupnosti prostřednictvím internetového připojení. Stačí mít přihlašovací údaje a přístup k důležitým datům máte okamžitě. Obchodní zástupce si tak může přímo před zákazníkem dohledat historii komunikace, cenové nabídky nebo jiné dokumenty.
Stejně rychle dokáže reagovat na aktuální potřeby zákazníka. Stačí pár kliků a dokáže ihned připravit novou cenovou nabídku, vystavit fakturu, kterou systém automaticky pošle zákazníkovi na e-mail, nebo uložit zápis ze setkání, na který čeká kolega na jiném oddělení. Všechny procesy a aktivity ve firmě tak dokáží být dynamické, což zkvalitní přístup k zákazníkovi.
Efektivní propojení klíčových týmů díky jejich mobilitě
CRM systém v telefonu nabízí aktuální data, v reálném čase a na jednom místě. Obchodní tým se zbaví zbytečného papírování, zdlouhavého dohledávání informací a sníží se tak i chybovost. Všechny klíčové týmy jsou mnohem efektivněji propojené a nejsou limitovány časovými omezeními zaměstnanců, kteří se nacházejí mimo kancelář. Navíc budoucnost práce je právě v její hybridní formě, takže je dost možné, že klasické kancelářské době už odzvonilo.
Stejně jako bude mít vždy po ruce přehled o svých zákaznících obchodní tým, bude mít přehled o vytíženosti zaměstnanců a rozpracovaných projektech i management společnosti. A to všechno prostřednictvím tabletu nebo telefonu, a hlavně bez omezení. Díky tomu může management lépe rozdělovat práci a efektivně vytěžovat všechny zaměstnance. Takže už se nestane, že obchodnímu týmu unikne atraktivní obchodní příležitost nebo možnost utužit vztah se zákazníkem.