Všechny důležité údaje na jednom místě
Díky systému CRM se zbavíte chaosu při hledání informací v dokumentech. Vše důležité je uloženo na jednom místě a ve vzájemné souvislosti, takže kdokoli potřebuje vyhledat data, dokumenty nebo historii komunikace, může se k nim snadno a rychle dostat. CRM nabízí filtry pro vytváření různých analýz, které můžete exportovat do požadovaného formátu.
Jednoduchý proces akvizice
Systém CRM vám pomůže definovat začátek a konec obchodní příležitosti. Můžete sledovat odpovědné osoby, termíny, schvalovací procesy, což vám dává dokonalý přehled o stavu obchodu, ale také urychluje celý proces akvizice. Prodej je rozhodně nejdůležitější částí každého systému CRM, protože se zde optimalizují všechny interní procesy, od akvizice přes komunikaci se zákazníky až po fakturaci.
Podrobné analýzy a přehledný reporting
Většina systémů CRM umožňuje analyzovat prakticky všechna data, která lze měřit. Největší výhodou je, že nemusíte sestavy nebo analýzy připravovat ručně, čímž minimalizujete počet chyb a ušetříte čas, který byste jejich přípravou strávili. CRM je bude generovat automaticky, podle předem definovaných parametrů a ve vybraných dnech.
Pokud tedy chcete například každé pondělí obdržet report s přehledem obratu za předchozí týden, není to pro systém CRM žádný problém. Totéž platí pro reporting s přehledem marží, zahájených obchodů, splněných cílů a mnoho dalších.
Praktické online vystavování cenových nabídek
Stálý přístup k systému CRM prakticky odkudkoli s připojením k internetu je obrovskou výhodou, která vám pomůže okamžitě reagovat na potřeby zákazníků. Všichni prodejci, kteří jsou neustále v pohybu, ocení možnost rychlého přístupu k potřebným informacím nebo možnost vystavit nabídku přímo na místě před klientem.
Nabídku lze vytvořit velmi rychle a snadno, protože systém CRM většinu informací načte automaticky, takže prodejce nemusí hledat kontaktní a fakturační údaje zákazníka nebo jeho sjednané slevy. Vše se načítá z příslušných dokumentů, které jsou již v systému uloženy.
Efektivní plánování pomocí analytických map
CRM pracuje se souřadnicemi GPS a optimalizuje cestu k zákazníkovi i jeho pravidelné návštěvy. Systém vám připomíná interval návštěv, což vám pomáhá udržovat pravidelný kontakt se zákazníkem.
Pokud navíc prodejce pravidelně navštěvuje vaše zákazníky, může systém mezi těmito návštěvami naplánovat schůzku s potenciálními zákazníky, kteří mohou být pro vaši společnost zajímaví a jsou na cestě za stávajícími zákazníky. Tomu se říká využití služební cesty na 1000 %.
Aktuální verze dokumentů jsou okamžitě k dispozici
Většina systémů CRM obsahuje takzvaný systém správy dokumentů (DMS - Document Management System), který umožňuje generovat, verzovat a ukládat dokumenty, jako jsou nabídky, smlouvy, ceníky, protokoly nebo produktové listy pro jednotlivé zákazníky.
Tyto dokumenty pak můžete odeslat e-mailem na konkrétní adresu přímo ze systému CRM. Dokumenty se ukládají chronologicky s možností sledovat jednotlivé úpravy, které jste provedli v průběhu času.
Inteligentní správa úkolů
Správa úkolů poskytovaná systémem CRM vám pomůže sledovat, co se právě děje s otevřenými úkoly. Můžete tak sledovat jejich aktuální stav, měnit priority, zobrazovat podrobnosti a uložené dokumenty.
Můžete předvídat jejich časovou posloupnost a možné datum dokončení, ale také sledovat skutečný čas, který byl danému úkolu věnován. V případě potřeby můžete nastavit automatická oznámení, aby vám nic neuniklo.
Možnost propojení s MS Outlook 365
Speciální plug-in, který propojí CRM s vaším e-mailovým účtem, zajistí spolehlivou komunikaci mezi systémy a umožní vám snadno pracovat s kontakty, e-maily, kalendářem a úkoly. Veškeré změny provedené v aplikaci Outlook 365 budou aktualizovány i v systému CRM, takže budete mít vždy vše stejné a aktuální.
Systém CRM se stane nedílnou součástí vaší práce, pomůže vám zrychlit práci, mít o všem podrobný přehled a zlepšit řízení vztahů se zákazníky. Mezi obecné výhody jistě patří:
≫ Všechny důležité dokumenty a informace jsou uloženy na jednom snadno dostupném místě
≫ Efektivní tok obchodních příležitostí
≫ Usnadnění a zefektivnění práce všech týmů ve vaší společnosti
≫ Snadný přístup k dokumentům a informacím prakticky odkudkoli a v reálném čase
≫ Individuálnější přístup k jednotlivým zákazníkům a s tím související zlepšení kvality vztahů
≫ Více času pro zákazníky a méně času na zbytečnou administrativu
≫ Přehledné analýzy a reporty