Skrýt formulář
MENU Zavřít
Výsledky průzkumu v polygrafickém odvětví hovoří jasně – digitalizace má zelenou Výsledky průzkumu v polygrafickém odvětví hovoří jasně – digitalizace má zelenou

Výsledky průzkumu v polygrafickém odvětví hovoří jasně – digitalizace má zelenou

  • 28. 6. 2022

4 minuty čtení

Na začátku roku 2022 jsme provedli průzkum zaměřený na polygrafický sektor. Paradoxně, ačkoli se zdá, že toto odvětví je velmi vázáno na osobní kontakt, průzkum ukázal, že ho pandemie nezaskočila.

Mnoho polygrafických společností zahájilo modernizaci a digitalizaci ještě před pandemií. Zdá se, že trend digitalizace je dnes už běžnou součástí všech společností napříč různými odvětvími.

V průzkumu bylo dotazováno 52 českých a slovenských polygrafických společností, které odpovídaly na otázky týkající se modernizace a automatizace. Až 30 % respondentů modernizovalo především software a hardware a stejné procento začalo sahat po systémech, jako je CRM, které usnadňují práci a procesy ve firmě.

A zajímavý je i výsledek, který ukazuje, co si většina respondentů představuje pod pojmem digitalizace: 58 % ji vnímá jako něco abstraktního a jako zdroj umělé inteligence a softwarových a virtuálních procesů. Zbývajících 42 % si ji představuje jako něco hmatatelného ve smyslu robotů a strojů.

Jak dopadly další otázky z průzkumu, se dozvíte zde.

Potřebujete poradit s výběrem CRM systému?

Pomůžeme vám najít správné řešení. Nezávazně a zdarma. 

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

Tato stránka je chráněna službou reCAPTCHA a platí na ni zásady ochrany osobních údajůpodmínky používání služby Google.

Potřebujete poradit s výběrem CRM systému?

Pomůžeme vám najít správné řešení. Nezávazně a zdarma. 

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

Tato stránka je chráněna službou reCAPTCHA a platí na ni zásady ochrany osobních údajů a podmínky používání služby Google.

Podobné články

CRM v 21. století: Proč je důležité sledovat trendy v oblasti umělé inteligence a strojového učení?

  • 9. 3. 2023

Zvyšte loajalitu zákazníků a zisky podniku díky propojení CRM systému a věrnostního programu

  • 20. 2. 2023

7 hlavních strašáků z implementace CRM

  • 5. 1. 2023