Skrýt formulář
MENU Zavřít
Vybíráte CRM systém? Krabicové nebo customizované řešení? Vybíráte CRM systém? Krabicové nebo customizované řešení?

Vybíráte CRM systém? Krabicové nebo customizované řešení?

  • 2. 12. 2021

Pokud jste se dostali do fáze výběru správného CRM systému, tak už jistě víte, že na trhu je k mání mnoho možností. Prvním krokem při výběru vhodného systému pro vaše podnikání je definice toho, co přesně od řešení očekáváte.

Máte specifické požadavky, nebo vám stačí jen úplný základ? Existuje možnost, že vaše firma během krátké doby prudce naroste a zvýší se tím i objem vašich dat? Pokud jste rozbíhající se firma, můžete sáhnout po již hotovém krabicovém řešení (samozřejmě za předpokladu, že má ty funkce, které aktuálně potřebujete).

Pokud pak jste velká firma s velkým množstvím specifických požadavků, bude lepší nechat si CRM systém navrhnout na míru. Abyste si pak lépe představili, co je pro vás to pravé, přinášíme vám tento článek, ve kterém vysvětlíme výhody obou možností. Pro vaše setrvání v obraze vám ale ještě přinášíme krátké shrnutí výhod CRM systému:

  • Jde o jednotné úložiště pro všechna data o vašich zákaznících 

  •  Urychlí komunikaci mezi odděleními

  • Poskytuje dokonalý přehled o aktuálních potřebách zákazníků, stavech obchodních případů, objednávkách, reklamacích či fakturaci

  • Dokáže monitorovat stav dodávek zboží či služeb, skladové či personální kapacity a marketingové aktivity, které lze ušít přímo na míru jednotlivým zákazníkům

Rychle dostupné krabicové řešení CRM

Jak jsme naznačili již v úvodu, krabicovým řešením rozumíme takové, které je již sestavené a nelze jej tak plně přizpůsobit vašim požadavkům. Je vhodné spíše pro začínající či menší společnosti. Takové řešení obsahuje řadu funkcí, ne všechny ale mohou splňovat vaše potřeby a je tedy pravděpodobné, že je všechny nevyužijete.

Dalším kamenem úrazu bývá situace, kdy vaše společnost roste a tím se logicky zvyšuje objem dat zpracovávaných systémem. Právě to bývá u takových hotových řešení problémem, neboť systémy již jednoduše nestíhají.

Pokud ale ještě nemáte ucelenou představu, co vlastně od CRM systému očekáváte, díky krabicovému řešení si alespoň můžete všechny funkce otestovat a určit si, co vám vyhovuje a co budete používat nejčastěji.

Další problém pak nastává v případě, kdy do takového řešení potřebujete naprogramovat dodatečné funkce. Není to sice nemožné, ale počítejte s tím, že to nebude laciná záležitost. Neustála úprava funkcí v hotovém řešení navíc nemá z dlouhodobého hlediska smysl.

CRM řešení navržené na míru

Často se lze setkat s názorem, že takové řešení je drahé, což mnohé od koupě odradí. Pokud si ale spočítáte, kolik zaplatíte za jednotlivé úpravy nad rámec krabicového řešení, tak zjistíte, že vás to vyjde na stejné peníze jako řešení přizpůsobené přímo na míru. Právě toto je bod, ve kterém se hroutí představa o tom, že krabicové řešení je ekonomicky výhodnější než řešení na míru.

CRM řešení na míru jednoduše poroste spolu s vaší společností a nemusíte se tak obávat toho, že časem přestane plnit to, co od systému požadujete. V případě potřeby můžete systém rozšířit o další funkce, filtry, pole a dashboardy, díky čemuž se řešení vypořádá i s rostoucím objemem dat. Díky tomu máte jistotu, že jsou data o vašich zákaznících přesnější, konzistentní a bezproblémově dostupné v reálném čase. Takový systém přináší mnoho výhod, které si můžete definovat podle vlastních specifik a bez limitů.

CRM konfigurátor

Klikejte a zjistěte,
který CRM systém
se hodí pro vás

Potřebujete poradit s výběrem CRM systému?

Pomůžeme vám najít správné řešení. Nezávazně a zdarma. 

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

Tato stránka je chráněna službou reCAPTCHA a platí na ni zásady ochrany osobních údajůpodmínky používání služby Google.

CRM konfigurátor

Klikejte a zjistěte,
který CRM systém
se hodí pro vás

Potřebujete poradit s výběrem CRM systému?

Pomůžeme vám najít správné řešení. Nezávazně a zdarma. 

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

Tato stránka je chráněna službou reCAPTCHA a platí na ni zásady ochrany osobních údajů a podmínky používání služby Google.

Podobné články

CRM v 21. století: Proč je důležité sledovat trendy v oblasti umělé inteligence a strojového učení?

  • 9. 3. 2023

Zvyšte loajalitu zákazníků a zisky podniku díky propojení CRM systému a věrnostního programu

  • 20. 2. 2023

7 hlavních strašáků z implementace CRM

  • 5. 1. 2023