Řízení projektu, jehož členové sedí na obou koncích Slovenska, je velkou výzvou. Zvláště pokud nemáte spolehlivý systém, který by vás podpořil. Proto projektová manažerka Irina Adamová začala hledat řešení, které by její tým propojilo a zároveň sjednotilo evidenci úkolů.
Výhody CRM pro neziskové organizace
Rozhodla se pro CRM od Salesforce, což se ihned po spuštění ukázalo jako správné rozhodnutí. Salesforce Lightning Sales Cloud Enterprise osvobodil Rifugio od excelových tabulek a nekonečného přepisování stejných údajů do několika dokumentů. Se Salesforce Path získali systém, kde jsou nyní všechny důležité informace přehledně uloženy na jednom místě. Všichni od sociálních pracovníků, psychologů, právníků až po regionální koordinátory tak mají přístup k záznamům o celém životním cyklu začleňování klientů.
Do roku 2023 vykročili s novým CRM a zlepšení bylo znatelné. Salesforce jim přinesl výhody jako např:
- propojení týmů,
- sjednocení evidence klientů,
- automatizace rutinních úkolů,
- zbavení se chyb,
- práce v reálném čase,
- urychlení interních procesů,
- přehledné a přesné reporty.
„Zaměstnanci jsou nadmíru spokojeni, CRM nám přineslo velkou úlevu. Všichni jsme rádi, že konečně využíváme moderní technologie,“ říká projektová manažerka Irina Adamová.
Přečtěte si celou případovou studii