Skrýt formulář
MENU Zavřít
Salesforce je celosvětově CRM č. 1 a reprezentuje platformu, která roste s vaší společností Salesforce je celosvětově CRM č. 1 a reprezentuje platformu, která roste s vaší společností

Salesforce je celosvětově CRM č. 1 a reprezentuje platformu, která roste s vaší společností

  • 4. 10. 2021

6 minut čtení

Platforma Salesforce je vhodná pro firmy všech velikostí. Salesforce se dokáže přizpůsobit měnícím se požadavkům a růstu vaší společnosti. Pomáhá řídit obchodní a marketingové procesy, zákaznický servis, vývoje aplikací nebo Business Intelligence, vše zajistíte v rámci platformy Salesforce. 

Nad všemi procesy je možné v reálném čase vytvářet přehledné reporty a dashboardy. Mějte všechna data o vašich zákaznících na jednom místě, dostupná kdykoliv, odkudkoliv a z jakéhokoliv zařízení. To vše v cloudu s důrazem na extrémně vysokou úroveň zabezpečení.

* Brno, 22. února 2021 – Společnost Seyfor kupuje od AspectWorks její divizi IT Služby. Získává tak nejen předního domácího implementátora řešení celosvětově nejúspěšnější CRM platformy od společnosti Salesforce, ale i vývojáře softwarových aplikací na zakázku, založených především na platformě Java a JEE, a rovněž dodavatele firemních mobilních a webových aplikací s  využitím cloudových low-code platforem.

CRM konfigurátor

Klikejte a zjistěte,
který CRM systém
se hodí pro vás

Máte nápad, my jej spustíme

Garance startu
do 7 dní od schválení
projektu

Jak vybrat CRM systém

Stáhněte si e-book
a přečtěte si, jak
vybrat CRM systém

CRM konfigurátor

Klikejte a zjistěte,
který CRM systém
se hodí pro vás

Máte nápad, my jej spustíme

Garance startu
do 7 dní od schválení
projektu

Jak vybrat CRM systém

Stáhněte si e-book
a přečtěte si, jak
vybrat CRM systém

Podobné články

Nejčastější integrace se Salesforce: Top 10 řešení pro zvýšení efektivity vaší firmy

  • 4. 5. 2023

Salesforce usnadnilo a urychlilo práci Slovenské humanitní rady

  • 21. 2. 2023

Připojte se k řadě nadnárodních neziskových organizací, které zlepšují svou komunikaci a správu klientů pomocí Salesforce

  • 4. 1. 2023