Nedílnou součástí je pak fungující CRM systém vyhovující legislativním normám ČR, který umožní kvalitní a přehlednou správu klientů, jejich smluv, potřeb a požadavků. Pokud vám navíc takovýto systém umožní jednoduše tvořit kampaně pro cross-sell nebo up-sell, míříte k vítězství. Samozřejmostí musí být přehled o vlastních získatelích, jejich výkonu i aktivitách.
Pro maximální efektivitu lze využít mobilní aplikaci, která pomáhá mít okamžitý a aktuální přehled o kontaktech, smlouvách, pojistných událostech i provizích a zároveň být v kontaktu s klienty v každém okamžiku a kdekoliv.
- Je vaším požadavkem optimalizace práce podle moderních a nejvyšších standardů?
- Chcete mít pro vedení společnosti i nadřízené vždy aktuální a přesné informace?
- Uvítáte efektivní řízení ochodu a financí?
- Nárokujete si rychlou a pohodlnou práci? Pak vaše cesta k nám je cesta za lepším zítřkem.
Firmy a klienti
Komplexní informace o vašich klientech, včetně holdingů, dodavatelů i odběratelů.
Kontakty
Záznamy o všech fyzických osobách a jejich přiřazení ať již jsou to klienti – fyzické osoby, majitelé firem, asistentky, účetní nebo správci vozového parku v klientských firmách.
Smlouvy a produkty
Vše na jednom místě. Smlouvy, produkty i s přiřazenými pojistnými podmínkami s možností náhledu do detailu produktu a rizik nebo na přiřazeného klienta či kontakt u daného klienta. Produkty si definujete, modifikujete a sdružujete podle vlastního uvážení a logiky.
Mám zájem o nezávaznou konzultaci
Pojistné podmínky
Komplexní správa pojistných podmínek, které jsou automaticky přiřazovány k produktům na smlouvy a zároveň budou vždy snadno a rychle dostupné, ať se jedná o podmínky k aktuálně nabízeným produktům nebo k produktům, které mají Vaši klienti na „historických“ smlouvách.
Pojistné události
Záznamy pojistných událostí ke smlouvám, se stavy rozpracování i evidencí výše plní.
Databáze pracovníků
Evidence všech pracovníků, smluv a důležitých údajů, včetně správy uživatelských přístupů pro CRM.
Evidence obchodních příležitostí
Možnost vytvářet a evidovat obchodní příležitosti k subjektům v databázi od přípravy po finalizovanou nabídku.
Aktivity
Možnost vytvoření aktivit a úkolů jak obchodních (komunikace s klienty mailem, telefonicky, schůzky), tak i pracovní, jako jsou porady apod.
Kampaně
Vytvořte si kampaň, vyberte klienty z databáze a hromadně je oslovte jedním kliknutím.
Dokumenty
Správa dokumentů ke smlouvám, obchodním příležitostem, aktivitám, jednotlivým subjektům, ke smlouvám i k pracovníkům jsou vždy k dispozici jak v daných entitách, tak i v uložení na jednom místě.
Provizní systém
Definujte si vlastní provizní systém, provizní šablony a evidujte v něm pracovníky tak, jak to vyhovuje vám.
Reporty
Rychlé reportování toho, co potřebujete, ať se již jedná o platby nebo přehled provizí apod. za období, které si zvolíte. K náhledu v CRM nebo k exportu do Excelu pro další zpracování, např. pomocí kontingenčních tabulek.
Vyhledávání
Pro urychlení práce je možné v jakékoliv entitě vyhledávat fulltextově.
Dashboard pracovníka
Přehledné zásadní informace bez proklikávání. Nové úkoly, hlášené pojistné události, změny na smlouvách v portfoliu, škodní průběh na základní obrazovce.
Napojení na MS Outlook
Pro efektivní práci je CRM propojeno na MS Outlook se zobrazováním všech aktivit z Outlooku v CRM pro následnou další práci, připojení ke klientovi a zpracování.
Aplikace
Pro pohodlný a okamžitý přístup k informacím v CRM je možné dodání navíc také v podobě aplikace pro mobilní zařízení.
Na míru Vaší firmě
Dle vašich přání a potřeb je možné CRM nastavit a doplnit tak, aby vaše práce byla radostí a držela se současných trendů s požadavkem na komplexnost, rychlost a efektivitu.
Mám zájem o nezávaznou konzultaci