Skrýt formulář
MENU Zavřít
Jak pomáhají CRM systémy ve strojírenství Jak pomáhají CRM systémy ve strojírenství

Jak pomáhají CRM systémy ve strojírenství

  • 10. 12. 2020

9 minut čtení

CRM Leonardo je pravou rukou firem, které podnikají v oboru strojírenství. Právě pro ně je klíčovým požadavkem rychlost. Rychlost dodání výrobku, komponentů nebo strojů, rychlost procesů, rychlost zabezpečení servisu či rychlost v reagování na potřeby zákazníka. Ten, kdo je rychlejší, vyhrává. Jednoduše řečeno, prostoj ve výrobě tu nemá své místo.

Systém CRM Leonardo je komplexní řešení pro strojaře, které pomůže zlepšit obchodní vztahy, zefektivnit procesy související s obchodem a poskytnout možnost být v reálném čase v dosahu důležitých informací. Tento systém se stane neodmyslitelnou součástí obchodního týmu a základem pro všechna důležitá rozhodnutí vyžadující přesná data.

Aktuální informace vždy na jednom místě

CRM systém poskytuje obchodníkům možnost znát aktuální data o zákazníkovi, či produktu kdekoliv a v reálném čase. To znamená, že obchodník vidí přímo při schůzce se zákazníkem data z předchozích schůzek, kompletní stav svých skladů, ceny, stavy objednávek, stejně jako dobu, za kterou je schopen vyskladnit zákazníkovi produkt, který aktuálně potřebuje. Kromě toho má k dispozici veškeré informace o zákazníkovi, jako jsou smlouvy, objednávky, kalkulace, technické specifikace atd. V neposlední řadě systém slouží také ke sjednocení a centralizaci všech obchodních, výrobních a realizačních procesů.

Přehled v servisních prohlídkách výrobních strojů

CRM Leonardo vás dokáže včas upozornit na blížící se servisní prohlídku daného stroje. Poskytne data o tom, kdy je nutné stroj servisovat, kterého stroje se servis týká, stejně jako to, co vše bude servis vyžadovat (různé specifikace podle typu stroje). Umí také pohlídat termín, kdy je potřeba doručit stroj zpět zákazníkovi.

Kompletní databáze o zákaznících a výrobě

Systém CRM Leonardo nabízí jedno kompletní úložiště pro všechny vaše firemní kontakty a informace jako jsou segmentace, rating či bonita, a stejně tak i pro dokumenty, technické výkresy nebo doklady. Ke všem těmto údajům se dostanete naprosto spolehlivou a bezpečnou cestou odkudkoliv, kdykoliv, z počítače či chytrého telefonu. Systém také nabízí možnost efektivního plánování výroby a vytíženosti zaměstnanců, což umožňuje činit strategická rozhodnutí prakticky bez překážek.

Řešení šité přímo na míru zákazníka

CRM Leonardo je řešení, které se přizpůsobí každému specifickému požadavku zákazníka. Jelikož se nejedná o klasické „krabicové“ řešení, je vytvářeno přímo na míru zákazníka. Systém je flexibilní, má otevřený design a po nastaveních obsahuje jen to, co si zákazník sám vybere. Mimo jiné obsahuje tzv. API rozhraní, což znamená, že může být připojeno k externím databázím a serverům 

Hlavní výhody řešení CRM Leonardo

✅  24% rychlejší zpracování nabídky pro zákazníka včetně kalkulace

✅  20% vyšší efektivita práce díky optimalizaci souběžných výrobních procesů

✅  30% rychlejší zpracování poptávky od zákazníky až po tvorbu nabídky

 

Podobné články

Marketingovým telefonátům zvoní umíráček. V platnost vstupuje nový zákon 374/2021 Sb.

  • 29. 6. 2022

Výsledky průzkumu v polygrafickém odvětví hovoří jasně – digitalizace má zelenou

  • 28. 6. 2022

O zákazníky společnosti Dobrá energie se stará systém CRM Leonardo Utility

  • 1. 6. 2022