Skrýt formulář
MENU Zavřít
Obchodní tým Panasonic ČR jde do akce se Salesforce Obchodní tým Panasonic ČR jde do akce se Salesforce

Obchodní tým Panasonic ČR jde do akce se Salesforce

  • 3. 8. 2021

10 minut čtení

Česká pobočka jednoho z lídru na trhu s elektronikou, Panasonic Česká republika, dodává zboží velkému poctů tuzemských prodejců, od velkých řetězců po menší obchody. Aby si pojistili vhodné vystavené zboží se správnou cenou, produktovými informacemi a aktuální skladovou dostupností, používají v Panasonic speciální obchodní tým. Jeho členové cestují po obchodech v celé zemi s cílem propagovat značku Panasonic a pomáhat zvyšovat prodeje jejích produktu.

Cílem společnosti Panasonic bylo modernizovat reportovací systém a zjednodušit procesy

Při každé návštěvě prodejce ověřuje obchodní tým Panasonic množství důležitých kritérií. Součástí jejich práce je například fotit, jakým způsobem je zboží na pultech obchodu vystaveno. Veškeré získané informace se dříve uchovávaly v zastaralém tabulkovém systému, což přinášelo zbytečnou časovou náročnost při přípravě reportu a tabulky pro pravidelné schůze managementu. Celý systém navíc nijak neusnadňoval cestu potřebných informací ve správnou dobu ke správným lidem.

Společnost Panasonic Česká republika se na nás obrátila na začátku roku 2020 s hlavním cílem modernizovat reportovací systém obchodního týmu. Další vysokou prioritou bylo zjednodušení procesu tvorby reportu, a tedy časová úspora. Důležitým faktorem byla také uživatelská přívětivost systému; protože členové obchodního týmu rychle rotují, systém musel být pro nové uživatele snadno pochopitelný́ a co nejrychleji použitelný́ v praxi. V neposlední radě bylo třeba systém zpřístupnit pomocí mobilní aplikace – členové obchodního týmu jsou totiž neustále na cestách.

Jaké bylo navržené rešení implementace:

-  Salesforce Lightning Sales Cloud Enterprise
-  Prodejní platforma Salesforce Lightning
-  Efektivní využití maxima existujících funkcí
-  Reportovací systém na míru
-  Tvorba mobilní aplikace
-  Využití standardních komponent Salesforce pro maximální efektivitu
-  Nové objekty a jejich logika

Jako probíhal proces implementace Salesforce?

Náš tým s Panasonic nejdříve strávil nějaký́ čas, aby pochopili jejich byznysové potreby. Následně jsme doporučili Salesforce a připravili architekturu, která efektivně využívala již existující moduly. Právě to nám umožnilo značnou úsporu času a financí. Vývoj projektu se poté zaměřil primárně na přípravu efektivních vlastních reportu pro potreby managementu Panasonic a tvorbu mobilní aplikace, která měla být pro koncového uživatele co nejjednodušší na pochopení. Protože při práci používáme agilní metodiku, byli jsme schopni přizpůsobit vývoj průběžným potřebám společnosti Panasonic. Jedním z požadavku například bylo, aby manažéři Panasonic mohli průběžně tvořit a aktualizovat trasy návštěv členu obchodního týmu. Od takové možnosti si slibovali lepší přehled o klíčových zákaznících i vetší vliv na ty s menšími prodeji. Jakmile člen obchodního týmu dorazí do obchodu, muže ihned nashromáždit potřebné informace, včetně nafocení zboží v regálech. Práci mu usnadňuje mobilní aplikace postavená na Salesforce. Reporty se ihned automaticky aktualizují. Díky tomu mohou manažéři v Panasonic lépe chápat souvislosti v terénu a na základě toho rozhodovat o dalším postupu.

Jak se se systémem sžili zamestnanci a jak to celé dopadlo?

Školení v rámci předání softwaru se účastnili pouze klíčoví zaměstnanci Panasonic. Díky výrazné uživatelské přívětivosti systému si pak společnost mohla obchodní tým zaškolit interně. Systém postavený na Salesforce se společnosti Panasonic Česká republika osvědčil natolik, že se nyní uvažuje o jeho nasazení i za hranicemi České republiky, v dalších zemích regionu střední Evropy.

Hlavní přínosy:

- Pochopení byznysových potřeb a cílů klienta
- Znalost existujích modulů Salesforce a schopnost určit, které lze efektivně využít pro klientovy potřeby
-  Schopnost vytvořit funkční mobilní aplikaci

Podobné články

Jak Salesforce usnadnil spuštění e-shopu BATIST Medical

  • 10. 3. 2022

Salesforce je celosvětově CRM č. 1 a reprezentuje platformu, která roste s vaší společností

  • 4. 10. 2021