Skrýt formulář
MENU Zavřít
Jak Salesforce usnadnil spuštění e-shopu BATIST Medical Jak Salesforce usnadnil spuštění e-shopu BATIST Medical

Jak Salesforce usnadnil spuštění e-shopu BATIST Medical

  • 10. 3. 2022

4 minuty čtení

Společnost BATIST Medical je významným evropským dodavatelem ochranných roušek, obličejových masek, nanovrstev, výrobků pro péči o rány a hygienu, obvazů a dalších hygienických výrobků pro zdravotnictví. Společnost BATIST vytvořila novou divizi BATIST Digital, která se bude starat o prodej prostřednictvím nových webových stránek elektronického obchodu, povede digitální transformaci skupiny BATIST a vytvoří novou značku, jejímž cílem je zlepšit zdraví zákazníků.

Vzhledem k novému projektu potřebovala společnost rychle spustit nový web elektronického obchodu ve více zemích a potřebovala ho škálovat. Současně bylo nutné provést integraci na míru, aby bylo možné integrovat nový e-shop s externími komponenty, které zahrnovaly přepravní společnosti, globální poskytovatele plateb pro zpracování transakcí kreditními kartami a také rozhraní s Microsoft D365 Business Central.

Navrhované řešení:

Společnost Solitea dodala řešení založené na systému Salesforce DPC commerce, které usnadňuje nejen správu e-shopu BATIST, ale je také integrováno s dalšími důležitými komponenty, jako je systém ERP spravovaný jiným systémovým integrátorem, a je také propojeno s dopravou. Pomocí tohoto řešení mohou zaměstnanci společnosti BATIST spravovat popisy produktů, vytvářet propagační akce a kampaně a měnit nastavení obchodu ze snadno ovladatelného administrátorského rozhraní.

Protože šlo o čas, dohodly se společnosti Solitea a BATIST na použití hotových komponent Salesforce pro funkce, jako je pokladna a nákupní košík. Toto rozhodnutí umožnilo společnosti Solitea soustředit se na problémy spojené s integrací s jinými systémy.

Průběh implementace:

Společnost Solitea působila v projektu jako technický poradce a dodavatel řešení. Poskytla všechny vzory pro projekt, včetně Service Cloud, elektronického obchodu postaveného na Salesforce B2C a Microsoft D365 Business Central. Na projektu pracovalo 6 lidí a projektový manažer.

Použitá architektura Out of the box je připravena pro mobilní zařízení. Největším kompromisem byl v té době design – u designových částí se nepouštěli do větších změn. Pokud společnosti chtějí mít specifičtější design, trvá to mnohem déle. Pokud však potřebují rychle zahájit provoz, mohou pomocí hotového návrhu a architektury rychle získat velmi efektivní řešení. Po získání příslušných zkušeností vyvinula společnost BATIST nový atraktivní design.

Nejdůležitější bylo co nejdříve zahájit provoz. Strategií bylo co nejvíce pracovat s designem out of the box a hlavním místem, kde se design lišil, byla domovská stránka. K návrhu domovské stránky byl použit nástroj Builder, který umožňuje uživatelům navrhovat stránky s minimální znalostí kódu. Jsou jim k dispozici komponenty, které mohou přetáhnout na domovskou stránku. Každý komponent má nastavení – URL, informace atd.

Výsledek zvoleného postupu: 

Práce na projektu byly zahájeny na začátku ledna 2021. Dodán byl o 10 týdnů později. Díky tomuto projektu vytvořila společnost Solitea ucelený pohled na zákazníka v Service Cloudu, který bude v pozdějších fázích řídit jedinečnost dat. Díky integraci služby Service Cloud jsou všechny informace o službách zákazníkům, jako jsou objednávky zákazníků nebo adresy pro doručení, přeneseny do služby Salesforce, kde je mohou používat zástupci služeb zákazníkům. Součástí projektu bylo také zpracování GDPR v elektronickém obchodě, které umožňuje zákazníkům nastavit vlastní preference ochrany osobních údajů pro data uložená v Salesforce Service Cloud.

Salesforce má velkou výhodu ve škálovatelnosti. Podle potřeby můžete rozšířit počet zákazníků na téměř libovolný okruh. Další velkou výhodou je snadné použití při správě elektronického obchodu. Salesforce je otevřená platforma, takže je k dispozici mnoho rozhraní API pro další integraci, což je pro elektronické obchodování velmi důležité.

O společnosti BATIST Medical 

Společnost BATIST Medical je dodavatelem zdravotnických výrobků působícím v České republice, Maďarsku, Rumunsku, Německu, Polsku, Portugalsku, na Slovensku a ve Španělsku. Společnost BATIST Medical je významným evropským dodavatelem roušek, obličejových masek, nanovrstev, zdravotnických a hygienických výrobků pro ošetřování ran, obvazů a dalších hygienických výrobků pro zdravotnictví. Společnost BATIST vytvořila novou divizi BATIST Digital, která se bude starat o prodej prostřednictvím nových webových stránek elektronického obchodu, povede digitální transformaci skupiny BATIST a vytvoří novou značku, jejímž cílem je zlepšit zdraví zákazníků.

Podobné články

Salesforce je celosvětově CRM č. 1 a reprezentuje platformu, která roste s vaší společností

  • 4. 10. 2021

Obchodní tým Panasonic ČR jde do akce se Salesforce

  • 3. 8. 2021