Kvalitní obchodní prognóza je základem úspěchu
Důraz by měl být kladen zejména na vysoce kvalitní obchodní prognózy. Ty však způsobují vrásky na čele nejednomu vedení společnosti, protože nejde jen o správnost dat, ale také o časovou náročnost příprav různých tabulek a reportů, které v konečném důsledku nakonec nemusí být ani správné.
Z tohoto důvodu mnoho společností sahá po síle technologií, která zvládne mnohem větší objem práce než lidský faktor, ale je také odrazovým můstkem k digitální transformaci napříč celou společností. IT trh nabízí společnostem mnoho řešení, z nichž jedním z velmi efektivních je Microsoft Dynamics 365 Sales, který usnadňuje prognózování prodeje a zkvalitňuje vztahy se zákazníky.
Dynamics 365 Sales se postará o efektivní řízení vztahů
Dynamics 365 Sales je CRM systém, který se stará o rychlé, ale především efektivní řízení obchodních vztahů a procesů. Obchodník tak získá 360 stupňový pohled na své zákazníky, což mu pomůže rychleji zanalyzovat a vyhodnotit obchodní příležitost. A co je víc než zacílení správné nabídky na správného zákazníka? Kromě toho vám Dynamics 365 Sales také pomáhá rychle vyhodnotit objem prodeje, takže kromě dostupnosti jasných a přesných dat šetří čas všem, kteří se účastní obchodního procesu.
Ztroskotat můžete na špatně nastavených procesech
Z našich průzkumů vyplývá, že velké společnosti nejvíce znepokojuje
- administrativní zátěž,
- příliš dlouhý prodejní proces
- a téměř žádné propojení mezi obchodem a marketingem.
Neefektivní řízení těchto 3 oblastí často způsobuje zpomalení rozvoje podnikání a vytváří demotivační faktory. Dobrou zprávou však je, že ne všechno vyžaduje lidský faktor. Dnešní systémy mohou být plnohodnotnou pravou rukou hned několika oddělení najednou a díky automatizaci dokážou ulehčit od různých rutinních procesů.
Volba správného systému by proto neměla být podceňována. Microsoft Dynamics 365 Sales poskytne společnosti veškeré obchodní informace v reálném čase kdykoli a kdekoli a zároveň bude jednotným zdrojem dat o všech firemních zákaznících.
Právě na snadnou dostupnost dat by měla dát každá společnost, která se orientuje na obchodní výsledky a růst obratu. Správná analýza dat pomůže obchodníkům rychleji a efektivněji zacílit personalizované nabídky, což zákazníkům poskytne pocit výjimečnosti a individuálního přístupu. A zákazník jistě ocení, když mu nabídnete mnohem víc, než sám potřebuje.