Skrýt formulář
MENU Zavřít

Jde o schéma, které znázorňuje uskutečňování konkrétních procesů, které jsou rozepsané/rozložené na jednodušší činnosti a jejich vazby. Je to v podstatě jakýsi plán toho, jaké kroky je třeba podniknout při dané aktivitě. Pokud chce společnost získat nového zákazníka, musí projít určitými fázemi. Je důležité identifikovat, kdo je potenciální zákazník, jaké jsou jeho potřeby a až následně přejít k prodeji. Stejně tak je důležité zadefinovat konkrétní komunikační kanály, skrze které se bude na zákazníka cílit – mohou to být například e-mailové kampaně, weby, telefonické oslovení, on-line reklama, školení, setkání s obchodníkem apod. Bez jasně definovaných procesů nemusí být váš obchod dotažený do úspěšného konce. Díky dobrému plánu můžete podchytit i zájem o další služby a zboží a vytvořit si tak se zákazníkem dlouhodobý vztah.