Používáme cookies k optimalizaci fungování našeho webu. Dalším prohlížením souhlasíte s jejich používáním.

Co je CRM systém?

Informace, trendy a novinky z oblastí CRM

neudorfler
1

Aktuální data na jednom místě

To je vlastně ta základní vlastnost, kterou od svého CRM očekáváte. „Pokud máte veškeré důležité informace týkající se vašeho podnikání jednoduše dostupné kdykoliv a kdekoliv na svém počítači, tabletu či chytrém telefonu, máte vyhráno,“ říká Jan Neudörfler, Head of Implementation Department v IT firmě.

rezabek
2

Budoucnost uložená v procesech

Zamýšlíte se nad tím, jaká je budoucnost vaší firmy? Máte občas obavy, abyste neztratili dynamiku růstu a rozvoje? Chcete i nadále být konkurenceschopní a mít svým zákazníkům co nabídnout? „Budoucnost vaší firmy není samozřejmostí. O své zákazníky se musíte pečlivě starat, neustále analyzovat a předvídat jejich potřeby a nákupní potenciál.“ říká Jan Řežábek, Head of Sales v softwarové společnosti.

svrcinova
3

Aktuální analýzy a reporting

„Jako obchodníci a manažeři potřebujete mít neustále k dispozici přehledná a relevantní data v reálném čase. Pomocí správně zvolených nástrojů a přizpůsobeného dashboardu pracujete s aktuálními daty, která vám pomohou v operativních i strategických manažerských rozhodnutích.“ míní Lenka Svrčinová, Head of Strategic Products v obchodní společnosti. Se zavedením vhodného CRM se nemusíte spoléhat na podklady od svých kolegů a podřízených, předávané mnohdy se zpožděním nebo i s nepřesnými údaji.

buchbauer
4

Vzhůru do oblak aneb „sky is the limit, but cloud is the target“

V dnešní době začíná být přežitkem něco vlastnit. Věčná mantra outsourcingu dávno přesáhla externí pracovní síly, expertní znalost, konzultace, a pole služeb se rozšiřuje do dříve neprobádaných vod. Díky novým obchodním modelům si dnes člověk například může díky operativnímu leasingu pořídit i auto „jako službu“. Stejně jako software likviduje hardware (parafráze na známý výrok Marca Andreessena), služby likvidují vlastnictví. Ve světě portálových technologií je tomu nejinak. Ono proč mít také vlastní řešení, když se o něj nechci starat, ale chci z něj čerpat jen užitek, že? zamýšlí se Ing. Petr Buchbauer ze společnosti Lundegaard.

ZDE POKRAČUJ VE ČTENÍ
Čtení zabere 3 minuty

hybs
5

Moderní technologie

Současné CRM systémy nabízí komfortní a rychlou práci s daty, která vede k zefektivnění řízení vztahů se zákazníky. „K dispozici je intuitivní uživatelské prostředí a přednastavené pokročilé analytické metody nevyžadují nadstandardní technické schopnosti či dovednosti. Je to snazší, než si myslíte.“ říká Marek Hybš, Senior Programátor v IT společnosti.

pur
6

Smart

Velmi populárním a rychle rozšiřujícím se trendem je zobrazení aktuálních dat na Smart zařízeních, kde jsou výstupy optimalizovány tak, aby se zachovaly všechny informace a zobrazená data neztratila svou smysluplnost, přehlednost a čitelnost. „Za pomocí moderních technologií jsou běžně podporovány platformy Android, Windows a iOS. Už jste slyšeli o rychlé tvorbě nabídek v terénu nebo přímo u zákazníka?“ říká Vitoslav Pur, developer v IT společnosti.

danisova
7

TRENDEM BUDOUCNOSTI VŠECH CRM SYSTÉMŮ BUDE DIGITÁLNÍ RUTINA

„Žijeme v digitální době, ve které přední dodavatelé CRM systémů neustále inovují a zdokonalují klíčové funkce, jakými jsou například umělá inteligence, se schopností zlepšit a optimalizovat míru konverzí, nebo nástroj omnichannel pomocí něhož je možné zvyšovat prodeje díky personalizované reklamě. Dalším typickým znakem nových technologií je shromažďování a ukládání relevantních dat na jednom místě ideálně v cloudovém uložišti anebo intuitivní zdokonalovaní prostředí CRM systému, které zvyšuje spokojenost všech uživatelů, kteří přijdou se CRM systémy do denního styku, a to bez ohledu na místo výkonu práce“ říká Jana Danišová, marketingová manažerka v softwarové firmě, zabývajicí se vývojem a implementací CRM systémů.

ZDE POKRAČUJ VE ČTENÍ
Čtení zabere 3 minuty

cahlik
8

Práce v reálném čase

Žijeme v době digitální transformace, kterou si postupně procházejí všechny společnosti a státní instituce. „Na schůzkách se mě všichni ptají na nové trendy v oblasti obchodování. Jednoznačnou odpovědí je práce v aktuálním čase s důrazem na rychlost. Vlivem digitální transformace bude zákazník vyžadovat komunikaci v aktuálním čase, bez jakýchkoliv časových prodlev a svou nervozitu spojenou se zpětnou vazbou bude dávat značně najevo, “ říká Ing. Tomáš Cahlík, Sales manažer pro obchodní společnosti.

heinz
9

GDPR

Dodržování nařízení GDPR je v CRM systémech mnohem jednodušší, přehlednější a bezpečnější než v externích dokumentech či tabulkových procesorech. „Co vy a GDPR? Víte, že jeho nedodržením vystavujete vaši firmu sankci ve výši až 4% z celkového ročního obratu?“ varuje hlavní analytik v SW společnosti, Petr Heinz. Moderní CRM systémy zajišťují vysokou bezpečnost dat a umožňují mít všechny záznamy uložené na jednom místě.

kolecko
10

Byznys analýza je základ

„Od dodavatele CRM systému si nechte zpracovat podrobnou byznys analýzu, za pomoci které přesně nadefinujete své potřeby a požadavky, které na svůj CRM systém máte. Profesionální dodavatel CRM systému zná dokonale byznys modely jednotlivých segmentů a díky tomu umí poradit a případně i odhalit některé procesní nedostatky vašeho stávajícího řešení.“ doporučuje obchodní manažer profesionální SW společnosti, Michal Kolečko. Standardní byznys analýza definuje popis současného stavu, popis řešení s veškerými požadavky na CRM systém, finanční ROI analýzu po nasazení CRM a termín implementace, včetně nasazení do ostrého provozu.

Chcete to probrat u kafe?
Napište mi


Jan Řežábek

Head of Sales CRM řešení

+420 602 206 336