Skrýt formulář
MENU Zavřít

CRM v 21. století: Proč je důležité sledovat trendy v oblasti umělé inteligence a strojového učení?

CRM je klíčovou součástí každého podnikání a dnes je více než kdy jindy důležité sledovat nejnovější trendy a technologie. Zákazníci jsou dnes náročnější a oče ...
  • 9. 3. 2023

Jak vybrat CRM systém

Stáhněte si e-book
a přečtěte si, jak
vybrat CRM systém

CRM konfigurátor

Klikejte a zjistěte,
který CRM systém
se hodí pro vás

Máte nápad, my jej spustíme

Garance startu
do 7 dní od schválení
projektu

Strana 2 / 4

6 tipů, jak CRM systém pomůže letním obchodům

  • 22. 6. 2022

O zákazníky společnosti Dobrá energie se stará systém CRM Leonardo Utility

  • 1. 6. 2022

Hybridní pracovní model zaměstnanci nadšeně vítají. Je flexibilní, produktivní a efektivní

  • 25. 5. 2022

CRM systémy na low-code platformě mohou konkurovat robustním systémům za miliony korun

  • 9. 5. 2022

Jak vybrat CRM systém

Stáhněte si e-book
a přečtěte si, jak
vybrat CRM systém

Budoucnost IT? Nedostatek lidí a zkušenost s pandemií nahrává low-code programování, říká Martin Cígler

  • 2. 5. 2022

Systém CRM Leonardo se stane pravou rukou celé společnosti a investicí, které nikdy nebudete litovat

  • 20. 4. 2022

Rychlejší analýza a vyhodnocení obchodních příležitostí díky Microsoft Dynamics 365 Sales

  • 19. 4. 2022

Jak efektivně digitalizovat? Trendem jsou low-code platformy

  • 4. 4. 2022

CRM konfigurátor

Klikejte a zjistěte,
který CRM systém
se hodí pro vás

„Mám rád kontrolu nad vším, co se děje, a to je to, co požaduji při řízení vztahu se zákazníkem," říká ředitel SEKO system

  • 31. 3. 2022

Obchod jako přirozený atribut společnosti

  • 22. 3. 2022

„Hlavním impulsem pro zavedení CRM systému byla nesprávná a nepřesná data sdílená v Excelu” říká Vít Lauermann ze společnosti AGRO CS

  • 16. 3. 2022

Jak Salesforce usnadnil spuštění e-shopu BATIST Medical

  • 10. 3. 2022

Slovníček nejčastějších pojmů
ve světě CRM

Tápete nad tím, co který pojem znamená? Pomůže vám. V našem slovníku najdete přes 200 pojmů, s kterými se u CRM potkáte nejčastěji.

Online chat
s odborníkem na CRM

Pomůžeme vám s výběrem a nastavením ideálního CRM systému právě pro vaši společnost.